analizaphotography

r.evolution

Posted in photography by analiza on 16 stycznia 2015

Coś się ruszyło.

Coś się zmieniło.

Jakieś tryby w głowie zaczęły pracować na innych obrotach niż dotychczas.

Obecna sytuacja jest wypadkową wielu nagromadzonych, skutecznie do tej pory tłumionych emocji; począwszy od stresu związanego z wiecznym niedoczasem i wewnętrznym niespełnieniem – przez permanentny wkurw związany z „ukochanym” wydziałem prawa i ogólnie pojętą edukacją, złość na wewnętrznego lenia i nieroba, niemoc twórczą, zazdrość tym, którym chce się cokolwiek robić oraz strach, że być może po tak długiej fotograficznej abstynencji już nie umiem robić zdjęć – po nagły przypływ optymizmu związany ze spadkiem wagi (ach, te kobiety) i zimą, która w tym roku bardziej przypomina wiosnę.

Się rozwlekła baba.

A wystarczyło napisać, że znowu chce mi się złapać za aparat.

A chce się bardzo.

Dlatego szukam nowych twarzy do kadrów, które już widzę w głowie. Prawie to mam. Wizualizuję je sobie i dopracowywuję. To też jakaś nowość dla mnie, bo zazwyczaj fotografując działam impulsywnie i spontanicznie, bez planu, celu czy wizji. A tu takie zmiany, kto by to przewidział?

Mam jeszcze jedną teorię. No, może nawet dwie. Ta mała rewolucja w mojej głowie może być skutkiem – uwaga – dorosłości! W tym roku przekroczę magiczną barierę 25 lat, a jak powszechnie wiadomo, to już niezaprzeczalnie i namacalnie koniec młodości:) Niezależnie od wewnętrznego dzieciaka i buntu przeciwko swojej metryce. Tak, tak, proszę państwa, starość przyszła do mnie niespodziewanie. Niby nie ma się czym chwalić, ale przyniosła ze sobą worek optymizmu i chęci do działania – więc nie narzekam. Co do drugiego powodu – zachowam go dla siebie ze względu na brak wystarczających dowodów na jego istnienie czy wpływ na mój obecny stan ZEN.

Noworocznie  (rychło w czas, ale ponoć w styczniu jeszcze wolno) życzę więc wszystkim wkoło i  dalej – wspomnianego wyżej stanu ZEN. Sukcesów, celów, pragnień, marzeń, emocji, wyzwań, przygód, SZCZĘŚCIA.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. k said, on 17 stycznia 2015 at 9:06

    jak dobrze widzieć, że wracasz! :)


Skomentuj

