analizaphotography

blue monday

Posted in photography by analiza on 19 stycznia 2015

Według amerykańskich naukowców – a wiadomo, że oni wszystko wiedzą najlepiej – dzisiejszy poniedziałek nie jest jakimśtam kolejnym dołującym naszą ziemską populację poniedziałkiem.

Ten poniedziałek jest sumą wszystkich poniedziałków w roku.

Jednoznacznie ustalono, że dziś wszyscy mamy depresję i jest NAJGORZEJ.

Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziekowac szanownym amerykańskim naukowcom, za – tak kluczowe dla mojej dalszej egzystencji – badania. Zmienia to zupełnie mój odbiór świata i tłumaczy sens istnienia czarnej dziury gdzieśtam w kosmosie. Cóż my byśmy bez nich?

A tak serio – żadne to odkrycie, w zimę po prostu łatwo o smuty; nie ma słońca, nie ma dziewczyn w przykrótkich spodenkach, z nieba nie lecą peeleny tylko biała breja,  o 16 właściwie trzeba już szykować się do spania, bo przecież wyrośliśmy już z lepienia baławana…

JA SIĘ JEDNAK STANOWCZO BUNTUJĘ.

Żadne amerykańskie naukowce nie będą mi mówić jak mam się dzisiaj czuć.  Nawet jeśli wstałam dziś wyjątkowo niewyspana, za oknem widzę świat w barwie zepsutej mamałygi i zapomniałam wziąć do pracy śniadania. Nie. Nie. Nie. Nie zepsujecie mi tego dnia.

Na poprawę humoru wklejam w sumie całkiem zabawny filmik okołofotograficzny. Mam nadzieję,  że na Was też zadziała i nie dacie się wcisnąć amerykańskim naukowcom w depresyjnoponiedziałkową szufladę.

.

Aa – pamiętając że to jednak dalej głownie fotograficzny blog – wrzucam jedno ze starych zdjęć (2011 rok, litości!) – odkopanych przy okazji poszukiwania 2 kadrów godnych wydruku na coroczną wystawę JTF-u ( o której może na dniach też napiszę).

analizaphotography

Skomentuj

