analizaphotography

A Saudka znasz?

Posted in photography by analiza on 16 czerwca 2015

20150616_213916

Ze smutkiem muszę przyznać, że moja fotograficzna edukacja jest krótka, marna i zdawkowa. Nie wiem za wiele, a jeśli coś już wiem to najpewniej przez przypadek i raczej niechcący. Nazwisko Jana Saudka obijało mi się o uszy, niestety jednak nie na tyle by zapamiętać czy rozpoznać więcej niż jedną jego pracę; dumnam z tego faktu bynajmniej.

20150610_190812

Kiedy przestąpiłam próg wystawy oczy otworzyły mi się szerzej. Patrząc na kolejne kadry zobaczyłam nieco ekscentrycznego, lekko humorystycznego, ale wciąż utrzymującego w ryzach granice dobrego smaku Saudka. Kiedy wyszedł na scenę z różą w zębach ciężko było zachować poważną minę. Uśmiech, proszę państwa, oto recepta Saudka na zachowanie młodego wyglądu. Uśmiech i zdrowa dawka miłości, bo ten osiemdziesięcioletni już ojciec sporej gromadki dzieci niecały rok temu znów nim został (tak przynajmniej niosła wieść gminna po przybyłych, kto wie więcej niech mnie poprawia).

20150610_190820

20150610_195212

20150610_195112

20150610_190548

Choć do estetyki czeskiego staruszka jest mi daleko to jednak żałuję, że nie poznałam wcześniej bliżej jego prac.

20150610_194554

Jeśli jeszcze nie znacie Saudka, to zachęcam, poznajcie Saudka.

Po więcej zdjęć zapraszam na fejsa Galerii

_________________________________________________________

P.S.

[Nie oszukujmy się: do miana kulturalnej stolicy państwa Kielcom nadal brakuje dużo. Nie zmienia to natomiast faktu, że od czasu do czasu coś się scyzorykowemu miastu uda. O ile nie jestem fanem festiwali śpiewanych czy innych modowo – artystycznych przedsięwzięć (patrz: Sabat Czarownic, OFF Fashion), o tyle dobrej fotografii nigdy za wiele!]

P.S.S.

[Szkoda tylko, że odkąd rozstałam się z moją dobrą koleżanką, zniżką studencką, podróże PKP nie są już takie przyjemne.

20 złotych za 40 km?

Bitch, please!]

**** i bonus, o!

insta @leszekowalski13

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. AsWis said, on 17 czerwca 2015 at 9:49

    Będę śledziła bloga w celu poznawania tych fotograficznych nazwisk wartych zapamiętania! Niestety ja też bardziej zwę siebie amatorem fotografii, więc będzie to dla mnie szkolenie doskonałe :) Pozdrawiam i zapraszam na bloga pstrykamy :)


Dodaj komentarz